Inte riktigt som jag tänkte mig...

Jag fick för mig, när jag gick och la mig igår, att jag skulle vakna i morse och vara kanonpigg och gärna långt innan larmet skulle sätta igång (Det händer faktiskt ibland) och jag skulle då i lätt och elegant manér hoppa ur sängen och sätta på mig löparskorna för en skön springtur runt mina vackra öar. 
Hände det här?
Icke! Jag har sovit så jävla dåligt och så fort nåt hördes utanför så ryckte jag till och vaknade upp i min fesljumma sömn.. Så när jag väl vaknade (sådär sent som alarmet stod ställt på) var jag aptrött och ville inte gå upp.
Sjukt besviken! Jag som trodde den här morgonen var då det skulle hända!
Hepp!
Kom faktiskt och tänka på det här lilla klippet.. Typ världens roligaste filmklipp!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tycker ofta det är så, när man verkligen vill ta sig upp tidigt så går det inte!

2012-04-25 @ 08:42:14
URL: http://ehmsii.blogg.se/
Postat av: Isabella Larsson

hahahahaha, jag skrattar inte åt din jobbiga natt utan filmklippet!:), det bevisar att du behåller din härliga humor iallafall!

2012-04-25 @ 18:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0