Gamla godingar! Del 2

Det här inlägget minns jag verkligen som det var igår. Jag minns även den galna uppslutningen av läsare på min väldigt anonyma blogg. På en timme var det liksom 200 läsare som hade hittat den här konversationen mellan mig och min vän Hannah efter en spännande fotbollsmatch med vårt älskade landslag.
Läs och njut!

21/11-2007

 

Mary-Cherry säger:
fan vad skönt

 

Hannah Zingmark säger:
Helt underbart

 

Mary-Cherry säger:
nu känns det skönt i magen

 

Hannah Zingmark säger:
verkligen

 

Mary-Cherry säger:
jag ville gråta när den fula jäveln i lettland gjorde mål

 

Hannah Zingmark säger:

men shit vad fula de var!

 

Hannah Zingmark säger:
inte alls som våra snyggingar

 

Mary-Cherry säger:
nä inte alls! Våra undermän!

 

Mary-Cherry säger:
men jag funderar på vad Mellberg hade för sig hela matchen...

 

Hannah Zingmark säger:
ja han får sluta tänka på mig så mkt

 

Mary-Cherry säger:
ja.. du får säga åt honom på skarpen..

 

Mary-Cherry säger:
jag måste fan också snacka mer med honom.. såhär kan vi inte ha det

 

Hannah Zingmark säger:
verkligen, vi tar det med honom snart

 

Mary-Cherry säger:
ja.. å sen ligger vi med honom

 

Hannah Zingmark säger:
helt klart

 

Mary-Cherry säger:
flera gånger

 

Hannah Zingmark säger:
sen får ljungberg vara med

 

Mary-Cherry säger:
Ja! Å jag som grädde på moset ska jag tokligga med Zlatan

 

Hannah Zingmark säger:
då vill jag ligga med rosenberg

 

Mary-Cherry säger:
ja.. lilla marcus.. han e så söt

 

Hannah Zingmark säger:
ja lillen he is soo cute

Hannah Zingmark säger:

men vår måltjuv allbäck måste också få ligga!

 

Mary-Cherry säger:
lätt!!

 

Mary-Cherry säger:
I'll do him

 

Hannah Zingmark säger:
Great Mia!

 

Hannah Zingmark säger:

Då kan jag ta Kim

 

Mary-Cherry säger:
det är bra

 

Mary-Cherry säger:
jag VÄGRAR att ta Anders Svensson

 

Hannah Zingmark säger:
Men vafan honom vill inte jag heller ha

 

Hannah Zingmark säger:
Han skulle bara börja böla

 

Mary-Cherry säger:
ja.. shiiit vilken fånig jävel

 

Hannah Zingmark säger:
Verkligen

 

Mary-Cherry säger:
han ska inte få ligga

 

Mary-Cherry säger:
inte med oss i allafall

 

Hannah Zingmark säger:
Men okej, sup ner mig så ställer jag upp för laget - annars kan det bli tråkig laganda

Hannah Zingmark säger:

But dont tell anyone!

 

Mary-Cherry säger:
Hannah.. du är en klippa!

 

Hannah Zingmark säger:
Tja.. jag vet. Men vad gör man inte?

 

Mary-Cherry säger:
eller hur!

 

Hannah Zingmark säger:
Vilka har vi kvar?

 

Mary-Cherry säger:
hm.. chippen?

Mary-Cherry säger:

chippen kan man ligga med

 

Hannah Zingmark säger:
Ja han funkar

Mary-Cherry säger:
isaksson...

 

Mary-Cherry säger:
yeah!

 

Hannah Zingmark säger:
Nja honom får du ta

 

Mary-Cherry säger:
honom tar jag... hans lugn i målet är ganska hett..

 

Hannah Zingmark säger:
Elamder får vi inte glömma

 

Mary-Cherry säger:
nä! han går ju faktiskt också bra

 

Mary-Cherry säger:
svensson är ju egentligen den enda som är ett riktigt fett jävla NO NO

 

Hannah Zingmark säger:
Haha men typ

 

Hannah Zingmark säger:
och honom har jag ju redan tagit på min lott

 

Mary-Cherry säger:

Ja det är stort...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0