Dinka

Jag älskar elektronisk musik. I så många former!
Trance och house i alla genrer gör mig väldigt glad. Det finns så mycket i den världen som är sinnessjukt bra!
Jag blir så väldigt glad av att kunna dansa loss till den här typen av musik. Men det går alldeles utmärkt att göra just precis vad som helst till så kallad dunka-dunka musik ( t o m sova!)
Jag vill slå ett slag för Dinka. En så sjukt jävla bra tjej från Schweiz (Fast hon pratar engelska med en rysk dialekt ... Hur kan jag inte älska henne??).
Hennes låtar är som balsam för en själ. Det enda du vill göra är att dansa och le. Tonerna flirtar helt ogenerat med lite retro och allt det jag älskar. Det är fräsch, har en fantastisk ström och ett driv som man bara inte kan undgå att ryckas med i. Jag är helsåld. 
Min första erfarenhet med Dinka var på Ibiza. Under en galen vecka med sjukt mycket musik kunde den här låten dyka upp emellan åt och då, precis som nu, fylls jag av nån nån slags himelsk drog. Det är verkligen underbar.
Under åren har nya låtar kommit fram och jag gillar faktiskt det mesta. Det är väl så om man verkligen gillar ett sound. Man har en tendens att svälja det mesta :)
Jag vill såååå gärna se och dansa till/med henne live. Jag ska nog åka ut och leta efter henne i världen. Och när jag hittar henne så ska jag fria!
Aj lav joo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0