The X-Files

Idag tittade jag på en gammal goding. Jag har precis införskaffat säsong 1 av denna ljuvliga serie och i morse föll verkligen andan på och jag bara var tvungen att se;

Tooms
Han är så fruktansvärt läskig och jag minns när jag såg dessa avsnitt för första gången.
Min syster och jag såg det tillsammans och varje gång Tooms kom in i bild med sina lysande apläskiga ögon så skrek Sara, min syrra alltså, huuur högt som helst vilket ledde till att även jag skrek samtidigt som jag hörde hur mitt lilla barnhjärta bankade hårt i bröstet. 
För det var ju så att jag var liten när det här gick på tv för första gången.
Och efter detta så har jag varit väldigt rädd för det här monstret. Usch!
En fantastisk grej är att det fortfarande är så  obehagligt även fast jag sett avsnitten hur många gånger som helst. Man blir skraj när man ser det nu också, för 60:e gången.
Det är magi!
Tooms. Killen som kalasar på levrar! Mums!

Kommentarer
Postat av: Tilda Larsson

S: tusen tack! jag tror faktiskt att den finns kvar!

kram

2012-01-22 @ 18:30:51
URL: http://tiildalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0