Helg! Helg åååå helg!!!!

Det är fredag kompisar. Det är inte klokt! Jag kan gråta av glädje när jag tänker på att jag överlevt den här veckan!
Den har varit minst sagt utmanande och utan att gå in på detaljer så kan jag säga att jag är extremt lättad att den är över! Nu ska jag INTE tänka (så mycket) på jobbet och bara njuta av helg!
Ikväll ska jag iväg på middag. Det ska bli sjukt mysigt för jag har inte sett dessa vänner på ALLDELES FÖR LÄNGE!
Vi pratar ofta om att vi vill ses, för det vill vi. Men ofta kommer saker emellan.
Hoppas vi kommer bli bättre på det för mitt nyårslöfte är att umgås med människor som får mig att må bra.
Och kvällens värdpar är människor som får mig att må bra. 
Jag gillar att ha bilder i min blogg, och jag hoppas att de är okej med att jag lånar en bild..
Jag hoppas också att det är okej att jag valde just den här bilden.... :P 
Jag kunde verkligen inte låta bli. Den är ju helt underbar! Haha!
Lotti och Robban!
Med mig har jag Linda! Djääh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0