Uppställning!! Nej det går inte! Jag kan inte stå upp!

Igår spenderad jag en ganska stor del av timmarna att ligga såhär på golvet.


I söndags så lyckades jag knäcka till ryggen och framför allt nere vid svanken i ett uppdrag som innefattade att hämta ved för att mysa till det i barndomshemmet.
I detta uppdrag lyckades jag då knaka till det hela och när jag kom in igen kunde jag inte gå upprätt.
Och så har det hållt på sen dess..
Igår var typ världens värsta dag och jag fick liksom gå alldeles hukat som QuasiModo.. Inte jättesnyggt! Och framför allt inte speciellt effektivt om man jobbar på en förskola..

Ny dag idag! I morse när jag vaknade kunde jag åtminstone ligga rakt upp och ner i sängen., kunde inte det igår. Däremot så hugger det ju fortfarande till så fort jag rör mig, och framför allt om jag rör mig snabbt..
Inte en helt bra grej för jobbet.
Igår var mins kollegor fantastiska och lät
mig sitta still.. Det hjälpte!
Vi får se hur den här dagen blir..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0