Pust!

Efter en heldag på förskolan så är man ganska mör. Helt jäkla slutkörd helt enkelt.
Nu har jag precis slutat och ska släpa mig till Friskis. Yes thats right, släpa. För egentligen vill jag åka hem på en gång och bädda ner mig i soffan och glo på Glee (som jag älskar, precis som Elin misstänkte att jag skulle göra :)). Men jag tvingade mig själv att inte boka av mig från kvällens pass för jag VET ju att jag kommer må alldeles förträffligt när passet väl är slut.
Och det är ju roligt medan vi håller på...

Hur bra jag kommer vara på styrkan är däremot lite oklart.. Jag var ju trots allt på gymmet i morse så styrkebiten är liksom redan avklarat för idag, nu ska vi jobba kondition.

Hoppas alla original är på plats idag. Då skulle jag bli glad!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0