Jävla bajsapa!

Jag hade hittat en jacka! På en blogg t o m! Jag som inte är speciellt intresserad av mode och tyckte t ex att alla på Elle-galan var apfult klädda.
Men jag hittade en jacka då på en blogg jag bara ramlade in på. Från New Yorker.

Även fast jag starkt misstänkte att det var förra årets så hade jag ändå liiite hopp om att jag skulle hitta den, köpa och vi skulle leva lyckliga i alla våra dagar..

Men icke!!
Skiten fanns inte och nu är jag ännu surare än när jag steg in där.
Dumma!

OBS! Bilden är gammal.. Jag är verkligen inte sådär fixad och fin idag utan är jävlig och ful i skrivande stund. Men DET tänker jag inte ta kort på men jag ville ju ändå visa prov på en butter tjej!
Så...

Hej då!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0