Jag kan stå! Halleluja!

Jomenvisst!
Min första heldag då jag varit på fötterna hela dan! Och med det menar jag att jag inte har behövt ligga på golvet med benen upp på jobbet nånting. Känns himla lyxigt!

Jag har även haft ett givande möte med härliga kollegor idag och det känns hur bra som helst. Det är alltid spännande att få ner allt framför sig och se hur mycket jobb man faktiskt gör. Tjo Ho!

För att återgå till den här ryggen så är det ju liksom gaanska bra idag. Fast inte fan är den bra för det och det enda man vill göra är att gå hem och lägga sig och sova 18 timmar. Och det tror jag bestämt att jag ska göra nu faktiskt.

Jag skulle träffat Linda en stund.. men hon simmar tydligen i bajs på jobbet (hoppas inte det är bokstavligt) så hon har avbokat mig. Lika bra det för jag vill ju ändå bara sova.
Tänk att det kan bli win-win ibland!

Men i morrn kommer jag vara tipp-topp igen! (Hoppas!) och här hade jag tänkt lägga in en festlig bild som förklarar hur kul jag skulle ha. Men eftersom jag skriver på en värdelös och hemsk PC så har det här inlägget tagit hundramiljonerår att skriva så nu faan skiter jag i det!

Hej på en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0