Fransa mig!

Idag har jag och Linda blivit fina i ansiktet.
Jag ser alltid fram emot dagarna då den andra Linda kommer och färgar våra fransar och våra ögonbryn.
Eftersom jag ser ut som en albino i vanliga fall så blir det ganska tråkiga och bleka ansiktet väldigt glatt och festligt med lite färg.
Nu när man gjort det här några gånger har man också lärt sig att ligga avslappnat och slipper nu tvångstankarna om att man vill vill vill titta fast man inte ska för då svider det...
Och Linda är så mjuk och gör allt så fint så det är nästan lite mysigt att få bli ompysslad lite grann.
Det är också alltid supertrevligt att få snacka lite skit med FransLinda (får vi kalla henne :)) för hon är underbar! 
Och resultatet blir alltid över förväntan :)
Nu ska jag och ögonfransarna lägga oss i sängen.
Tack Linda, du är grym!
Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0