Dare devil!

Jag har många kompisar som gör massa galna grejer (eller?!?)

Men i morse fick jag veta nåt som tog priset!!

Jag hade en sms-konversation med en kompis och jag berättade hur mycket jag gillar Handelsbankens nya app eftersom jag redan nu betalat räkningarna, redan innan jag ens lämnade sängen i morse.

Den här vännen var stolt över min snabbhet men var samtidigt ganska bekymrad över att hon själv inte haft tid att gå på sin internetbank via datorn igår kväll för att lägga in sina räkningar så de skulle dras idag. Nu kommer hennes räkningar dras den 26:e istället!!!
Oj oj oj!

Kidsen i Colombia har INGET att komma med i jämförelse med kidsen på norrsidan i Sthlm!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0