Sällskap i Solen!

Jag har börjat ta en promenad på min lunchrast istället för att sitta och hälla i mig kaffe (som jag inte gillar) i vårt mörka personalrum. Det är extremt befriande att lämna förskolan en stund för att lyssna på schysst musik (BPM nr 16 just nu) och bara låta tankarna vandra.
Fast idag hade jag sällskap. Av en av världens bästa tjejer!
Angelica bor i Sydney. Hon har bott utomstäders i typ 10 år och nu är planen att hon ska flytta hem. Hem till Europa. Jag vill typ gråta the ugly cry varje gång jag tänker på det. 
Bästa vore ju om det är Sverige som blir slutdestinationen.
Men vafan Irland funkar också sjukt bra det med (då tänker jag hälsa på er jämt!)
Bra skype! Vi ska skype:a ofta på mina raster!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0