Trauma!

Å herreguud vilket trauma jag fick uppleva på tunnelbanan idag. 

Jag har nån sorts förkylning som mest satt sig i nån jävligt jobbig hosta.
Det har mestadels varit under kontroll.
Men idag var det bortom all kontroll. Jag fick sådär när det känns att nåt
sitter och killas mitt i halsen. Ni vet när tårarna börjar rinna och det försvinner inte
hur mycket man än hostar.
Det blev sådär... gånger 10 idag. Jag började hosta och varje gång jag
försökte andas in ny luft blev det värre
så jag fick lite andnöd vilket inte var så coolt.
Jag kan ju tänka mig hur mina tunnelbane-grannar kände sig
när jag satt och hostade som en dåre.
Först gick jag hoppa av i Odenplan, för att hoppa på nästa tunnelbana bara
för att få en ny värre attack och var då tvungen att hoppa av stationen efter för
att kräla upp till Pressbyrån och handla vatten.
Ingen skön grej!
Kroppen verkar vara sur på nåt....

Jag kommer bli bli dagens bästa medresenär idag...

Dessutom sprakar det i mitt öra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0