Sista kvällen som 27.

Jahapp. Det är visst min födelsedag i morgon. Då ska jag lämna året som 27 och glida in i nästa år. Känns cool-lugnt. Jag är inte en person som får ålderskriser. Jag tar det med ro. 

Den här dagen har varit intensiv som alla andra på jobbet. I morgon har vi storbesök så det
förberedas en hel del. Eftersom jag vill göra klart jobbet så fick det bli senare än planerat,
men det gör ingenting för jag är hur nöjd som helst :)

Ja, jo sista kvällen som 27-åring. Hur gör man för att fira det?

Jo, ett glas rödtjut och bra tv-underhållning:


Hyfsat märkligt att fortf kalla programmet för Ensam Mamma Söker när man klart och tydligt ser en
pappa där i mitten. Men..

Nu fick jag precis ett meddelande från min lillasyster som påminde om att det är 3,5 timme kvar
tills jag fyller år.
Det är även 7,5 timmar kvar tills jag ska kliva upp.
Dagen till födelsedagsäran så öppnar jag förskolan.

Yay!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0