Lättad!

När man älskar nån så mycket att det gör ont är det (i allafall för mig) lätt att vara rädd för att det värsta kan hända personerna man älskar. Det har väl att göra med hur vansinnigt rädd man är för att förlora dem. För att förlora en människa som håller hela ens hjärta i sin hand är jobbigt att tänka på, det går inte ens att tänka på det.
Jag har haft en sån dag. En liten gnagande känsla av ångest. En rädsla att nåt har hänt. Jag är ofta rädd för att
läskiga saker ska hända mina närmaste. Jag är ingenting utan dem.
Jag ska inte gå in på dagens rädsla. Men det jag kan säga är att det inte krävs mycket för att jag ska bli tokstressad
och rädd att nåt hänt. Jag är så snabb att bli livrädd att det ibland känns löjligt när man inser att det inte ens fanns
anledning att oroa sig .
Det var ingen fara idag. Ibland är det en förbannelse att folk i vår tid går att kontakta på såna
många sätt för när du inte får tag i en person så blir liksom oroligheterna större.

Man ska inte hetsa upp sig i första taget... Men det går fort för jag älskar så det gör ont. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0