Glädjetårar!

Åh herregud vilken lycka!! Det finns knappt ord som beskriver de ofantliga lyckokänslorna som sprudlar inom en när det spelas bra fotboll, och framför allt när Sverige vinner!! 
Idag har jag nervöst vandrat omkring med kvällens match i tankarna ibland. Även om jag hoppades så trodde jag ALDRIG att vi skulle vinna. Det kändes som en riktig önskedröm för alla vet hur bra Holland spelar.
Shit vilken match! Det är såhär det ska spelas. 5 mål!

Fyfan vad lycklig jag är!! Vi är med i EM! För faaaaan fattar ni?!? Inga jäkla kvalmatcher,
vi skiter i det.
Vi åker på en gång!! Det känns så jävla kul! Jag vill nästan knalla runt i min Sverige-tröja i morgon!
Jag är så stolt! Så stolt!



Hur ska man kunna sova nu då?!?

Ukraina i sommar nån?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0