Dum lördag....

Jag hade ingen rolig dag igår. Eftersom jag och huvudvärken nu verkar ha ingått ett förbund som inte tycks ta slut i första taget så hade jag mitt hemska fruktansvärda dunk i huvudet från det att jag vaknade till att jag somnade. Under hela dagen låg jag i soffan, helst med ögonen stängda med värsta febern och ett ilsket humör. Jag kom liksom inte upp. Jag hade inte koll på någonting under hela dan. Jag bara låg där och frös..

Allt det här är kvar idag. Huvudet, febern och ilskan.

This is gonna be a good day :(

Kommentarer
Postat av: Elin

Hoppas huvudvarken gar over snart!



Har en tavling pa min blogg med lyxiga priser fran Victoria's Secret, kika garna in och tipsa de du kanner! ☻♥♫



Kramar



E

2011-04-01 @ 16:52:23
URL: http://whoframedjoanna.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0