Bajs!

Den här veckan har varit världens sämsta jävla bajsvecka. Alla kategorier... 
Jag är så arg, jag känner mig ledsen och sviken. Det har kommit upp saker som verkligen visar på folks mindre roliga sidor. Folk ljuger utan att blinka och bara tänker på sig själva.. 
Jag orkar inte ens dra allt..
Det är för bisarrt. Men jag känner även att jag springer runt i nåt jävla ekorrhjul och jag är så LESS på det. Jag har haft jävla huvudvärk sen i onsdags som tyder på stress, min mage är i ständig smärta och jag drömmer panikdrömmar om att jag tappar tänder och far runt som ett jävla pucko.
Jag är klar. Jag har INGEN ORK kvar att göra detta.. Jag är så satans jävla trött på att må såhär!

Blä!

Kommentarer
Postat av: AnnaPanna

Men gumman!! <3<3<3

2011-05-12 @ 12:28:53
URL: http://annapannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0