Helgen är ju här!

Nu har jag helg! Det känns alltid extra bra med helg när man jobbat en timme på Friskis!
Danspasset stod på schemat idag. Det var ett smärre kaos i lokalen eftersom det var massa folk, människor som inte kunde passet så jag fick en kvinna inspringande i sidan på mig.. aj :(
Men det kunde inte rubba vårt fina danshumör. Passet var fantastiskt, som vanligt!
En låt jag verkligen saknar dock är en låt från Danspasset volym 1:

Den är det drag i! Tycker de gott kunde göra ett greatest hits pass :)
Jag och Linda bestämde helt spontant att det blir date ikväll. Med burgare och favvogodiset:
Att vi kollar på en rulle är ju ingen idé.. för då somnar ju jag bara! Haha!
I en kort kamp om vem som skulle hem till vem så "förlorade" jag så nu ska jag klä på mig och bege mig till Stora Essingen där finsällskap väntar och god (skräp)mat!
Välkommen helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0