Melodifestival-Häng!

När man är så svältfödd på varmare grader är de som håller sig runt -15 så måste jag ändå säga att man får lite vårkänslor när solen skiner och termometern visar runt -2. Då är är man verkligen inte bortskämd med varma vindar , om man tycker att MINUS två känns varmt...
Jag hoppas stenhårt att solen stannar idag så jag kan ha solglajjor! Hoppas!
Vi överlevde resan ner, tur det! Men det såg mörkt ut ett tag eftersom både jag och mamma var minst sagt
illamående när vi hunnit halvvägs. Men det är nu historia och vi är på plats..
Vi hann med en lite date med våran Vicky som jag inte sett på hundra miljoner år, mycket mys :)

Igår var vi på repet till Melodifestivalen (fråga mig inte varför, det räcker med en gång!).
Men ja, vart ska sleven vara?
Efter det var det häng i hotellbaren en stund. Jättetrevlig kväll och det är alltid mysigt att ha mamma o pappa
för sig själv. Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0