Många turer..

Jag vaknade först 23:45 "inatt" och tänkte att det nog var dags att gå upp.. Döm av min förvåning då jag insåg att det var vääääldigt långt kvar tills klockan skulle ringa. Sen gjorde jag om det hela när klockan var exakt 03:00. Då var jag tokpigg och kunde inte tänka mig att somna om.. 
Men mina bästa kompisisar hjälpte till:


Då var det inga problem att somna om och sova som en sten till nyligen då alarmet halvt skrämde ihjäl mig.
Jag försökte komma på nån festlig låt att spela här på bloggen, men eftersom jag misstänker att jag kommer få skäll idag p g a att jag inte kunnat leverera biljetter till en viss spelning så väljer jag Salad Fingers istället...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0