Helg i kärlek

Idag går jag omkring i en bubbla. Bubblan gör en ledsen och just idag känns det som att inget spelar någon roll. Så känns det alltid när jag och R.T skiljs åt.
Som jag skrev till honom igår så är det precis som att en del av en dör när vi måste lämna varandra. Den delen av mig liksom försvinner för att sen vakna till liv igen när vi ses igen.
För precis så underbart det är få vara tillsammans, lika hemskt är det att tvingas gå delade vägar.
BLÄ!!

Vi har haft en magisk helg. Vi har bara varit kära, skrattat, ätit god mat och hållt varann i handen. Som vanliga par i vanliga relationer gör. Men vi har ingen vanlig relation för vi får inte vara tillsammans varje dag.
Och det är JÄVLIGT JOBBIGT!!!!

I lördags hängde vi på stranden, då kunde vi också svärma och tindra med ögonen. Det blåste som sjutton och vi höll på att frysa ihjäl, men då frös vi åtminstonde nästan ihjäl tillsammans.
På kvällen stack vi till Amsterdam och träffade världens bästa Anna o Casper för ett glas (helt jävla grymt) rödvin. Det är alltid sååå kul att mötas upp, alltid mycket skratt. Mycket mycket trevligt.

Sen har vi ju frossat i...



Sjukt bra!

Och tunes... magiska tunes!

I wanna go back :´(

Kommentarer
Postat av: RT

So agree'd with the above ...

I miss you badly !!

2011-02-02 @ 09:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0