Från de döda...

Oj Oj! Vilka dagar jag har haft!
I onsdags kväll ville jag mest dö...
Min mage bråkade som aldrig förr med kramper som liksom mynnade ut i extremt illamående som gjorde att jag mest ville dunka huvudet mot väggen.
Hela natten mot torsdagen höll det på, jag tror att jag vaknade till vid 5-tiden och då hade det gått över. Men innan dess hade jag vaknat ungefär varje timme med vågor av illamående. 
Så jag var minst sagt mör igår och hade dunkade huvudvärk eftersom jag antagligen var rätt uttorkad.. 
Nä, igår var jag inte kaxig, låg mest i soffan och dåsade lite.  Sen somnade jag tidigt som bara den. Jag låg i sängen strax efter 19...

Jag hann se en film, som jag hyrde online från CDON.COM. Eller jag hann inte se den på en gång för jag
somnade och fick stänga av emellanåt... Haha! Men den var rätt bra...

Men nu får det vara slut på detta. Idag ska jag och Mamma sticka till Malmö för Melodifestivalen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0