Äntligen!!

Ikväll börjar det! Musikkalaset som så många har väntat på..

Jag är en av dem som har väntat för jag är ju en sån person som fullkomligt älskar Melodifestivalen!
Man kan nästan säga att jag hatar att älska det lika mycket som jag älskar att hata det. För jag har åsikter! Väldigt MÅNGA åsikter när det kommer till den här musiktävlingen.
En del av mitt hjärta ogillar att det ska tävlas i musik, medan andra halvan hejar på och tycker det är såååå kul!
Så, klockan 8 rullar det igång. Då kommer jag sitta bänka, förväntansfull och så jävla redo!
Kvällens date:
Det absolut roligaste jag läst om melodifestivalen på länge är att de beskrev Eric Saades bidrag förra året Manboy (Manhore) som "klubblåt". Då dog jag lite. HAHA!
Däremot tror jag aldrig att vi kommer bli lika coola som 1959!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0