Jag kommer!

Hurra nu är den tillbaks! Min fina lugg! Jag har mest gått runt och väntat på att trilla under en sax som kunde kapa den alldeles för långa luggen! Yay! 
Nu är det alltså gjort och jag är väldigt nöjd. Det blir ju liksom nånting i ansiktet.
Idag har vi haft en riktig segdag med inte så många knop i rörelse. Snön har ju bestämt sig för att komma, med bedsked, så nu är pingvinen så väldigt glad ute på terrasen.
Jag och mamma började dagen med 35 minuter kondition, hon på springbandet jag på cykeln.
Som sällskap och underhållning lyssnade vi på Veronica Maggio och man måste ju säga att den här låten funkar alldeles ypperligt som cykellåt, den har sån jäkla skönt gung:
Bra är den att sjunga med i också! Djäh!
Jag och den lilla systern hade planer på att dansa lite dansspel på Wii't efter maten. Men när det intagits 2(!) hamburgare, pommes frites och cheescake så var det full fokus bara på att andas så vi skippade det. 
Nya tag i morrn kompisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0