The Dark Side!

Igår var jag och föräldrarna på Villa-mässan där man verkligen får se många badkar och torktumlare. och allt annat man kan tänkas vilja ha i sin villa.
När vi kände oss färdiga med den grejen råkade vi glida in på grann-mässan som riktade sig till barn eller ja.. barnens föräldrar..
Vi var inte helt imponerande tills jag upptäckte en hörna med några kompisar jag sett förut... måååånga gånger! Däremot har jag aldrig varit så nära dem så lite tveksam var jag...
Nu kunde man ta kort med dessa för en billig penning och trots att jag var lite rädd så kunde jag inte låta möjligheten gå mig förbi så det var bara att ställa upp sig.
Framför mig stod ett gäng småkillar o tjejer som var lite i valet och kvalet huruvida de skulle ställa upp eller inte.... Och när Darth liksom tog strypgrepp på mig som fick mig att bränna av ett hysteriskt skri som hördes i hela Västberga, då vände de på klacken och gick :P
Men jag är helnöjd och undan med hjärtklappning och lite skakiga knän!
Och pengarna gick till välgörande ändamål :)

Kommentarer
Postat av: AnnaPanna

HAHA! Snygging!!

2011-11-02 @ 12:49:23
URL: http://annapannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0