Inte bra!

Jag tittar väldigt sällan på Idol. Ingen kommer för det första bli bättre än första vinnaren Daniel Lindström som har varit den enda personen som faktiskt kan sjunga live.


Hursomhelst... jag fick (o)äran att sitta bredvid hela Idol-gänget under Britney Spears-konserten i söndags.
Inte helt nöjd med det.
Det som störde mig mest var att den snubben som satt närmast mig luktade illa (han vet tydligen inte vad deodorant är) och aldrig satt still och de flesta av dessa "idoler" satt liksom med en jävligt tråkig överlägsen attityd som skvallrade om att de uppenbarligen tyckte att de var "above it".
Även det störde mig rätt hårt, framför allt eftersom dessa personer fick komma upp på scen och dela scenen med världsstjärnan under en låt och det gick tydligen jättebra.
Det var också rätt pinsamt för Britney ville, till synes, inte leka med idolerna utan lät sina dansare stå som en skyddande mur runt henne.  De fick inte heller sjunga utan stod där och såg lite löjliga ut.
När de sedan kom tillbaks så var det som att sitta i ett aphus, de var som TOKIGA! Också rätt jobbigt.
Now.. jag är inte den som är den. Jag tycker det är supercoolt med människor som törs sätta sig själv framför folket, som oftast är jävligt negativa (såsom jag själv just nu.. hha)
Men dessa människor tycks besitta nån ganska osympatisk inställning som gör att de tror att de redan är stjärnor. Det stör mig för det finns inget som är värre än människor som verkligen tycker de är the bussiness. Näe!
Kom och tänka på det nu för Idol går på min tv och jag kollar såklart. Det är inte många i det där gänget som faktiskt kan sjunga live.. De sjunger INTE bra!!
Och eftersom de har en sån jäkla tråkig attityd gör det att man börjar tänka sådär tråkigt om dem, typ:
"Så jävla bra är ni faktiskt inte, ni är rätt dåliga faktiskt!" JUST för att de verkar tro att de redan lyckats.
Då kanske man ska lära sig att sjunga live och komma ihåg texten? Kanske?
Jag är inte såhär superbitchig egentligen.. Men jag blev faktiskt sur på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0