På med springskorna nu!

Ibland undrar jag hur tankeverksamheten fungerar inne i mitt huvud..

Jag hatar att springa. Det är liksom det i träningssammanhang som jag undviker att göra..

HOWEVER.... Nu har jag bestämt mig för att springa lopp.. Inte bara 1 utan 3 lopp..


* Vårruset

* Midnattsloppet

* Tjejmilen

Och det är inget messpring som gäller nu, as in "Man kan ju gå lite om man blir trött". Nä, här ska springas som en jävla dåre, med bra tider och en helvetes envishet!

Så nu måste snön smälta bort så jag kan ut och springa, löpbandet kan jag ju inte springa på för då trillar jag nästan omkull...

Fast jag undrar hur jag tänker...

Men.. nu är det sagt och det finns väl ingen mer passande låt än just denna?


Kommentarer
Postat av: Anna Hå

Hejja Mia friskt humör!!!

Så kör du Göteborgsvarvet med mig nästa år ;)

2011-03-02 @ 18:38:16
Postat av: P.M

Ha ha FAAN va bra

2011-03-03 @ 05:32:42
Postat av: Mia

KLart jag är på Anna Håå! :D

2011-03-05 @ 16:15:38
URL: http://miamariab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0