Torsdag..

Igår försökte jag titta på "The day the earth stood still"... Det gick sådär!
Jag kom väl sisådär 20 minuter in i filmen.. då någon sorts gigantisk jordliknande- kula hade kraschat i Central Park. Så himla smidigt att allt sånt här alltid händer i New York...
När först en liten rymdvarelse kom ut och ville ha kontakt och blev istället skjuten av en stressad militär började jag ana oråd..
När stora kulan blev förbannad av beskjutningen och skickade ut en jättestor robot, typ Robocop... då stängde jag av! Det gick liksom inte att rädda det där.. Jag insåg att den nog kommer fortsätta i den stilen i 1,5 timme till.. 
Kan även tänka mig att huvudpersonen blev bästis med sin styvson i slutet av filmen och att han äntligen kallade henne "Mamma" och inte vid hennes namn. Nä kompisar... Det gick bara inte! 

Jag gjorde ett försök att se sista avsnittet av LOST istället.. men somnade.. Typ 8:15 på kvällen...
Bra med sömn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0