Lika som bär!

Har ni tänkt på att min kille Rick Taylor är väldigt lik vår svenska helylle programledare Hans Fahlén?
Det har jag tänkt på sen första gången jag träffade Rick. De har liksom nåt gemensamt i dragen!











Han kommer ikväll! Min kille alltså. Inte Hans! Haha! Det ska bli visst bli snöstorm inatt.. Sånt gillar vi inte!:(  Hoppas han hittar hem till mig. Om inte vädret säger ifrån så har världens bästa lillebror lovat att åka till Arlanda och hämta min kärlek. Fingers crossed!

Jag har lovat att hålla honom varm eftersom det är så tokallt här i Sverige. Men då får han snälla hålla sig inomhus också ;)




Kommentarer
Postat av: RT

<3 :)

2011-02-10 @ 15:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0