Jaja.. det var väl lite roligt då!

Jag har inte varit speciellt intresserad tidigare.. Jag försökte, under påtryckningar av övriga medlemmar av min familj, att se första avsnittet på säsong 2 för några månader sen. Det var plågsamt.. Det var så fruktansvärt pinsamt. Jag ville bara krypa ur mitt eget skinn..

Men av en slump kollade jag på "Solsidan" häromveckan (på Tv4play.. vilken bra grej det är!).. egentligen i brist på annat. Men kan ni tänka er! Vad jag skrattade! Det var verkligen tokroligt. Så med det i tankarna beslöt jag mig för att titta på det senaste avsnittet igår. Också det hur kul som helst!

Pinsamhetsfaktorn är ju där vare sig man vill eller inte. Men det tycks finnas i olika skalor för igår då jag tittade så var det bara lagom pinsamt, mest roligt!

Så, ja.. jag måste nog ändra mig i vad jag tycker om det där programmet och kanske t o m börja om från säsong 1. Nu får det blir Solsidan-race!


 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0