I do!

Inatt drömde om jag om min bröllopsdag. Det var förberedelser, skor, hår och sånt där man ska ha när man gifter sig.
Däremot var allt lite panikartat i den bemärkelsen att saker och ting inte riktigt var i sin ordning (jag hade  t ex inte bestämt mig för vilka skor jag skulle ha... I mean come on... det skulle jag bestämma först! :P)
Allt var liksom i sista minuten.
Det skulle nog inte riktigt ske i verkligheten.
Även om mannen jag vill gifta mig med gillar att göra saker i sista sekunder... :)
Jag hade även en svart klänning, som var skitsnygg. Till det höga svarta skor.
Jag var jävligt stressad i drömmen, på grund av att allt inte var fixat.
Men jag var lycklig och exalterad över att få gifta mig med Rick Taylor :)
Fast på riktigt vill jag (om man blir friad till.. haha) ha vitt på mig!


Kommentarer
Postat av: RT

:):):) <3



Mia Taylor , I love the sound of that !

2011-02-06 @ 16:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0